מסלול הלימודים המתקדם בישראל למפתחי Full Stack

הצטרפו לתוכנית היחידה מסוגה בישראל המשלב התמחות בלעדית בסייבר ואבטחת מידע - בישלוב אלתא - התעשייה האווירית

הכשרת מתפתחי ה Full STack המקיפה, החדשנית והיחידה מסוגה בישראל:

עלינו

המרכז הבינלאומי למקצועות סייבר (ICCP) מציע מגוון קורסים מבוקשים ומעניק הכשרה לתעודות המקצועיות המתקדמות בעולם.

תכנית הלימודים היחידה מסוגה בישראל!

בואו ללמוד לבנות אפליקציות בטכנולוגיות המבוקשות והעדכניות ביותר בשוק העבודה, ביניהם: React, NodeJs, לעבוד עם GIT ולהשתמש בכלים כמו Firebase, לפתח אפליקציות עם מסדי נתונים מסוג MongoDB, SQL ועוד. בנוסף - מודול בלעדי עם אלתא בנושא העשרת סייבר ואבטחת מידע של אפליקציות WEB ותשתיות.

המרכז הבינלאומי למקצועות סייבר (ICCP)

שיתוף פעולה ייחודי

היחידה ללימודי חוץ ואלתא – חטיבת הסייבר של התעשייה האווירית, מובילות יחדיו את המרכז הבינלאומי למקצועות הסייבר (ICCP), המציע תוכניות לימוד מקיפות להסמכות בינלאומיות מובילות, וסימולציות בעולם האמיתי על פלטפורמת ה – ELTA TAME Range.

  • EC-Council: חברה אמריקאית וגוף ההסמכות הגדול בעולם בענף הסייבר, הפועלת ב-145 מדינות. ההסמכות מאושרות על ידי משרד ההגנה האמריקאי, הסוכנות לביטחון לאומי, הוועדה למערכות ביטחון לאומי ו-GCHQ בריטניה.

  • TAME Range: סביבת אבטחת סייבר מתקדמת, הבונה בזמן אמת מערכות ארגוניות שלמות ותרחישי סייבר – עם פרופילי תקיפה המתעדכנים באופן רציף, מתוך מחקר מתמשך של מומחי המחקר והפיתוח של התעשייה האווירית.

  • Cisco Systems, Inc: מובילה טכנולוגית עולמית שבסיסה בארצות הברית, ומתמחה בפתרונות רשת, אבטחה וענן . Cisco זוכה להכרה רחבה בזכות מוצרים ושירותים חדשניים ופורצי דרך, המובילים ארגונים לשנות את דרכי הפעולה שלהם בכל הנוגע לתשתית דיגיטלית ואמצעי אבטחת סייבר.
kisspng-ec-council-certified-ethical-hacker-computer-secur-best-it-training-institute-in-singapore-5bd06d73733ef9.1504154515403861634721

TAME™ Range - מטווח תרגול פרצות הסייבר בלייב - המתקדם בעולם מבית אלתא

מטווח סייבר היחידי מסוגו בעולם המאפשר תרגול בזמן אמת של פריצות סייבר אמיתיות – המתקיימות בזמן אמת, על מערכות מחשוב או ענן אמיתיות אשר נבנות בתוך סביבת האימונים של המטווח. TAME™ Range מציג בפניכם ארבע עקרונות חיוניות להצלחה בתחום אימון הסייבר: .

  • תכנית לימודים מקיפה ללוחמת סייבר
  • מערכת ניהול למידת סייבר (CLMS)
  • מעבדת סייבר פרטית וירטואלית מבוססת ענן
  • מפרטי חומרה מאושרים של מרכזי נתונים
נגן וידאו

צאו למסע אבטחת הסייבר שלכם עוד היום!

התחילו את המסע שלכם בענף הפיתוח והסייבר ואבטחת המידע עוד היום ב-ICCP, אנו מאמינים בהכשרת הדור הבא של אנשי הסייבר ואבטחת המידע להתמודד עם האתגרים של עולם יותר ויותר טכנולוגי ופריץ. הצטרפו אלינו היום והפכו לחלק מצוות מומחים מובחר המעצב את העתיד של ענף הסייבר. הצטרפו אלינו היום והפכו לחלק מצוות המומחים המובחר המעצב את עתיד ההגנה הדיגיטלית.

.

הבוגרים שלנו מספרים:

For Additional information