הכשרת מומחי אבטחת סייבר - התמחות במערכות בריאות

התכנית פועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם מפעל הסייבר של אלתא- מבית התעשייה האווירית

למידה מקצועית ואימונים מעשיים בסימולטור מתקדם למקצועות הסייבר

השתלטות מרחוק על מכשירי דימות רפואי, שיבוש תוצאות והשתלטות על מאגרי מידע, בדיקות ותרופות הם כבר לא תרחישים בלתי נתפסים במציאות של ימינו!

"ארגונים ממגזר הבריאות חשופים מאוד למתקפות סייבר, והמגזר הזה מהווה יעד מועדף למתקפות. אלא שלא כולם מבינים את זה. ארגוני בריאות הם סופר-מטורגטים, היקף המתקפות הולך גדל ומחמיר משנה לשנה, ונדרש להיערך בהתאם"

אליאב נורי, ראש מחלקת הכוונת המשק במערך הסייבר הלאומי בכנס מייקרוספורט ישראל , בנושא הגנת הסייבר במגזר הבריאות.

ICCP, בשיתוף מערך הסייבר של אלתא מערכות מבית התעשייה האווירית, פיתחו- לראשונה בישראל, תכנית מקיפה להכשרת מומחי אבטחת מידע וסייבר במגזר הבריאות.

עלינו

המרכז הבינלאומי למקצועות סייבר (ICCP) מציע מגוון קורסים מבוקשים ומעניק הכשרה לתעודות המקצועיות המתקדמות בעולם.

  • מנהלת ההדרכה של משרד האוצר
  • מנהלת ההדרכה של המכללה הטכנולוגית של חיל הקשר והסייבר
  • מפעילה את המכללה הטכנולוגית הגדולה בישראל בשיתוף פעולה עם אלתא
  • בונה חממות טכנולוגיות במכללות האקדמיות הגדולות בישראל
  • מפעילה את מערך ההשמה למובטלים בשירות התעסוקה הישראלי
  • בעלת רשת ענקית של קשרי מעסיקים
    מאושרת באופן בלעדי בישראל על ידי ה – EC – Council
    מפעילה מול משרד הביטחון הישראלי עשרות פרויקטים למקצועות סייבר

תכנית ההכשרה מכינה לבחינות הסמכה בינלאומיות המבוקשות ביותר בענף!

CEH

במסגרת הקורס ילמדו הנושאים המרכזיים הנדרשים להסמכת CEH של ה-Council-EC . בין היתר ילמדו, מתודולוגיות התקפה, Hacking System ,Hacking Ethical to Introduction, ו- Malware. כמו כן, הוואוצ׳רים הנדרשים לבחינה בעלויות מוזלות

CCNA

בקורס לומדים רשתות תקשורת ברמה מעמיקה, וכן מקבלים ספרים וחומרי עזר להכנה לבחינת .CISCO של CCNA

של Linux Administrator + LPIC

בקורס לומדים Linux מרמת הבסיס ועד רמה מתקדמת, והתלמידים מקבלים חומרי עזר לטובת הכנה לבחינות הסמכה אלו.

NSE

ל NSE יש סדרה של בחינות. הבחינות הם חינמיות, את חלקן נבצע במהלך הקורס ולחלק נוסף התלמידים יוכלו לגשת באופן עצמאי תוך סיוע והכוונה של הקורס במודולים הרלוונטים

eJPT

Penetration בנושא היא eJPT (eLearnSecurity Junior Penetration Tester) בחינת Testing ההסמכה מוכרת בתעשייה כהסמכת בעלת ערך עבור Juniors PT. שכן היא מוכיחה שיש למועמד את הידע והמיומנויות לביצוע בדיקות חדירות.

Self.Py

מערך הדיגיטל הלאומי והמרכז לחינוך סייבר השיקו קורס בנושא Python עם הסמכה בסופו. הבחינה עוסקת בנושאים העיקריים של שפת Python אותם לומדים בקורס וניתן לגשת לבחינה החיצונית לקבלת תעודה נוספת בנושא Python.

בתכנית זו יילמדו הסטודנטים את הנושאים החדשניים ביותר ויוכשרו גם להסמכות בינלאומיות מוכרות בתחום הגנת המידע, וגם, יתמחו בהגנה ומניעת מתקפות זדוניות על בתי חולים ומרכזים רפואיים.

התמחות בהגנות סייבר בענף הבריאות

תחום הבריאות, ביו רפואה, ובחזיתם ארגוני הבריאות השונים, נמצאים לא אחת בחוד החנית של השינויים והפיתוחים הטכנולוגיים להם אנו עדים בשנים האחרונות. החל מהתקדמותם של חדרי הטיפולים והניתוחים, שימוש ברובוטים מתקדמים לפרוצדורות רפואיות, השתלה של מכשירים רפואיים-טכנולוגיים בגופם של מטופלים, שימוש במערכות מידע מתקדמות לניהול נתונים, מידע ורשומות רפואיות, שירותי ענן לתוכנות, אפליקציות, בריאות דיגיטלית ועוד ועוד. חידושים אלו מייצרים סיכונים מהותיים הנוגעים לאבטחה וחיסיון המידע מחד, ולשיבוש פרוצדורות רפואיות במקביל. חשיפה של מידע רפואי או גישת גורמים זדוניים למכשירים בשירות הרפואה, עלולים להוביל לתרחישי איימים למערכות שאינן ערוכות לכך.מסיבות אלו ועוד, ישנם תקנים ודרישות רגולציה אשר מיועדים לניהול מערכות המידע לשם צמצום ככל הניתן של מתקפות עתידיות.

For Additional information

Leave us your contact details and we will get back to you shorlty

For Additional information